אנדרלמוסיה ברובע היהודי: מכוניות חונות ואופנועים שועטים

    איתי גדסי No Comments on אנדרלמוסיה ברובע היהודי: מכוניות חונות ואופנועים שועטים
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרובע היהודי חסום במכוניות שחונות בניגוד לחוק, אופנועים שועטים בסמטאות והתשתיות מוזנחות. במקום קיים חוסר שיתוף פעולה בין העירייה לחברה לפיתוח הרובע והוא זה שגורם לבעיות, כך נאמר היום בדיון שהתקיים בנושא בוועדת הפנים של הכנסת.

    לדברי מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ יואב בן צור, "אם היה גוף אחד שמנהל את כל ענייני הרובע – פיתוח, שוטף ואכיפה, גוף שעומד מול כל נותני השירותים, מצבנו היה הרבה יותר טוב. חייבים לדעת מי נושא באחריות. היום יש כל כך הרבה סוגי גופים ותתי גופים – זה אחראי על החניה אבל לא על המחסום, זה אחראי כל דרכי גישה אבל לא על הפחים. חייבים גוף שיעמוד מול העירייה, המשטרה והתושבים. אולי להרחיב את סמכויות החברה לפיתוח הרובע", אמר בן צור.

    סגן ניצב ארז תבור, סממ"ר דוד התייחס לדוחות החניה במקום ואמר כי "המשטרה עובדת על מתן שירות לאזרח. יש אזרחים נורמטיבים ויש שעוברים על החוק. להתחיל לתת דו"חות חניה לנורמטיבים זה לא חכם. המפכ"ל החדש הגדיר את ה"מניעה המצבית". למה להכניס תושב לבעיה – לאפשר לו כניסת רכב לרובע ואז לתת דו"ח? זה מצריך לאתר אותו. למה אם אפשר למנוע את כניסתו? רוב הרכבים נכנסים לרובע מתוך חניית הרובע. ההפרעה הכי גדולה היא המתאמים. בשלט כתוב אין כניסה למעט מורשים. חייבים שרק גוף אחד יהיה אחראי וידע מי נכנס ומי יוצא. היום יש 370 מקומות חניה ברובע ו-700 אישורי חניה. מה הפלא שיש בעיה?".

    איתי בצלאל, מנכ"ל החברה לפיתוח הרובע תקף את ראש העיר ניר ברקת ואמר כי "ראש העיר מסייר ברובע ומספר שהחליט לסגור את החברה. זו חברה ממשלתית. לא נכון ליצור מצב של אי עשייה בגלל מחלוקות. הסינכרון חסר". מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ בן צור: "לצערי לא הגיעו אנשים מהעירייה מהם נוכל לקבל תשובות". ח"כ מיקי לוי: "צריך לעצור את ה400 מליון ₪ מענק הבירה עד שיגיעו ראש העיר והמנכ"ל".



    0 תגובות